legutóbbi

secrets taste like the last time we kissed

2008. május 20., kedd

karmolom a párnát.

múlt éjjel összefutottam egy bálinttal kapcsolatos bejegyzéssel. ennek nyomán lefekvés után megint végighallgattam a "sebfertőtlenítő" lemezemet. a demónkon kívül ez az egyetlen album, ami mindig megtalálható a hátizsákomban. hát, nem a legkellemesebb, de szükséges volt. gabi még februárban, amikor a szobámban összegyűlt az osztályom egy része, azt mondta, félt engem johntól (lásd: albumcím). viszont számomra a dolog túl bináris ahhoz, hogy véletlenül belecsússzak olyanokba, amiktől félteni kéne (és véleményem szerint john számára is - mostmár). szóval én szimplán rendkívül érdemesnek tartom végighallgatni/-olvasni/átrágni ezt az albumot - kellő távolságtartással persze, nehogy valakit a végén tényleg félteni kelljen; mindazonáltal én bármennyire is elmerülök ebben a sűrű lélekcseppben, mindig tudni fogom, meddig tartok én, és hol kezdődik ő.

ehhez a bejegyzéshez egyébként két okból nem tartozik klip:
egyrészt ehhez az albumhoz nem készült,
másrészt ha készült volna, akkor feltehetőleg a lemez nem érte volna el nálam jelenlegi státuszát.

(ui.: csak többszöri átolvasás után jöttem rá, hogy kimaradt egy "volt".)

3 megjegyzés:

lightpost írta...

hol volt?

...petya, a petya... írta...

ha ide írom, elolvasod?:D viszont nem került bele.

lightpost írta...

el.